Wednesday, February 16, 2011

rahsia tangan saya~

sumber gambar:google


just now, I've answered the 'rahsia tangan" quiz, analyse by Dato' Fadzillah Kamsah.saja gatal tangan na jawab kuiz ni dan ini la hasilnya.



Seseorang yang menulis dengan lembut dan ringan
Kurang bertenaga, kurang sihat dan mudah sakit.
Tulisan Bulat-Bulat
Emosional, prihatin, pengasih penyayang, kepekaan tinggi dan banyak memakai otak di sebelah kanan (otak kreatif).
Tegak
Systematic, mudah kawal diri, suka berkawan tetapi tak cari kawan sebaliknya kawan cari dia, tak suka gaduh-gaduh, suka ambil jalan tengah.
Rapat-rapat
Suka campur orang, amat bergantung kepada orang lain, jimat atau kedekut.
Huruf JGYZ yang tidak sempurna
Tak pandai mempamerkan emosi, kurang rajin, tak pandai mempamerkan kasih sayang walaupun sayang itu banyak dalam diri.



perhatian~warna hijau means jawapan saya, warna merah pula yang saya rasa ta betul.
saya rasa, dalam banyak - banyak jawapan/analisis, jawapan warna merah saja yang ta betul, yang lain bertepatan dengan diri saya atau hampir tepat.kepada sesiapa yang mahu cuba jawab kuiz ni, aplikasi ni ada kat fb.try la cari.mana tahu, dapat mengenali diri anda dengan lebih baik=)
selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment