Wednesday, February 09, 2011

*bersemangat*

bila melayari internet tengah malam - malam buta ni, biasanya aku baca blog orang jewp*yela, blog ka da lama ta update iman, siapa yang nak bace blog yang da bersawang*
then, suddenly na baca blog cik katak pula.bila buka,wah,ada entry baru*semangat na baca*=)


tetiba, cik mata yang sudah rabun ni dapat menangkap sesuatu yang menarik perhatian^_^
jeng jeng jeng
tadaa.

.eman dearest.
Thanx anyway,finally having this blog.


terharu bila ada org ckp thanx even for a simple things.
its true when people said, even a simple thank you could make someone going thorough his/her worst day successfully.
ucapan terima ksih or TQ ni, nampak je simple, tp macam ada 'magic'.
mengajar erti menghrgai apa yg org lain buat untuk kita.
so, moralnya di sini, belajarlah untuk mengucapkan terima kasih walau untuk semudah mana perkara yg orang itu lakukan untuk kita.
tapi, biarlah ikhlas ye.
*saya pun kena belajar juga, sebab kadang - kadang, saya ni memang ta reti menghargai orang*


ok.stop sesi ceramah.
(ta ada niat pun na cerite pasal terima kasih ni)


cik katak berkata lagi:
wawa,eman,puteri,intan,aimi,aa
.miss you all soo much.

sometimes, I felt I just cant deny this statement anymore.
masa dulu2, masa masih menjadi seorang pelajar di mrsm lipis(now mrsm TGS), salah satu impian adalah menjalani sesi persekolahan sampai tamat dengan jayanya dan terus angkat kaki.that was one of my biggest dream ever.banyak pengalaman pahit spanjang berada disana yang kalau boleh, I dont want to remember it.walaupun kalau ikut kouta, 40 pengalaman pahit/60 pengalaman manis, but still, I've felt that those terrible moment overcoming the sweet moment.I dont know why, I just felt in that way.

masa dulu2 juga, senior2 yang aku masih contact, selalu cakap, aku akan rindu kenangan2 di sekolah sampaikan rasa na sekola balik.waktu tu, aq rasa impossible sangat, even a part of me was agree to that statement.tapi masa tu, aku level ego masih tinggi di puncak awangan, so I've denied that fact.
tapi, sebenarnya, diri ini amat mengakuinya tika ini.
saya sangat sangat sangat rindukan kawan2 saya.
sya masih mahu jadi pelajar mrsm TGS
saya masih mahu langgar peraturan sekolah*nada insaf masih tiada ye*
saya masih mahu jumpe bf saya*no longer my bf=( *


feiro.aa.dayah.intan.wawa.put.aimi.

i miss all of you dearly='(
isk isk isk

No comments:

Post a Comment