Monday, June 20, 2011

quick update .

oke . ye saye tahu saya da lame ta tulis tulis . sori oke .

here is the quick update from me .

saya sekarang ni da bergelar pelajar UiTM Sri Iskandar yang bosan cantik . haha . studying Office Management yang bosan menarik . so, kesimpulannye, hidup saya kat sini amat bosan simple je oke .

hari - hari jalan tyme panas bahang tuh , ye , saya tao saya kuat merungut , haha , sampai kaki pun burn oke . lepas ni na pakai sunblock kat kaki plak sebab kalau bukak payung pun , kaki still ta boleh na cover . kesian kaki saya . haha . merepek lagi . sila lempang iman oke . aduh . sakit la awak lempang saya . haha . =)

ha . lupe na cakap . banyak juga la junior tanye , jadi pelajar U best ke ? the answer is

NOPE

because , lebey kurang macam duk kat maktab je . accept for here , munchy  saya AMALINA AMIRA . FAIRUZA SHAHIRA . FARAH NAJWA . RABIATUL HIDAYAH . INTAN SABRINA . PUTERI NUR NATASHA . FARAH FARHANA . AIMI KHALIDAH . ZULZARIQ tade . sedeyh di situ =( tape , bersabar oke .

sini lagi pun , lebey kurang macam lipis kot . bandar dia cinonet je , agak mati la . ta ramai orang . ada KFC and soon opening is SECRET RECIPE . yeay ! ouh . ada ayamas .

bas na balik keyel macam susah gak la . ta banyak perkhidmatan bas la . setakat ni , transit dari ipoh . agak menyusakan . tapi tape , asalkan boleh balik umah manis umah oke =)

then ,  opss , lupe . saya baru sahaja menyambut ulang bulan pertame oke .

happy one month anniversary syg . *love*

ouh . lupe plak . add math business mathemathics seems to be my favourite subject here . because OM's subject memang ta best langsung oke ! na sangat tukar course tapi parents ta bagi plak . sedih la belajar bende yang kita tak minat . tade soul pun na belajar .

ouh 15 Julai 2011 , tolong datang cepat sikit boleh ta ? saya da ta sabar na balik rumah ni ! rindu na tidur dalam air cond ! perak panas bahang oke ! haha

oke . tetibe rase malas na upload gambar . haha . will do it later oke .

toodles~

No comments:

Post a Comment