Thursday, March 17, 2011

not a jobless anymore~

I am now has to let go of the tittle 'pengangur terhormat' officially cause I've been working now.ceh, just work for one day and you showing off already.others work for a few month already and dyeorg ta shows off pun.*biarla dibaca dengan nada selamba*

but, one thing Im sure is I would really miss Nazim Othman kita yang tersangatlah kacak =(

kacak kan kacak kan *dengan nada gedik* okay, sila lempang Iman sekarang jugak


Nazim Othman yang bertambah kacak ^smile^


terima kasih kerana tidak melempang saya setiap kali saya cakap Nazim Othman ni kacak.haha.

.back to stories.

dengan ini, I have to announce that I have to watch drama Begitulah Cinta yang tersangatlah best ini melalui tonton.com

dan, bila ianya melibatkan internet, bertambah liat saya mahu download episode Begitulah Cinta tapi tape, sebab ada hero kacak, saya gagahkan jua hati ini.

persoalannya kini-

adakah tittle diatas selari dengan apa yang ingin saya cerita?

tata~mahu basuh baju then tengok en. Nazim Othman.=)

No comments:

Post a Comment